czwartek, 6 lutego 2014

Mini Watches - cuda na ręku


Zawsze mnie zastanawiało co takiego prócz nazwy marki w zegraku tak ciągnie ludzi do nich...Michael Kors, DKNY, Maurice Lacroix, Anne Klein itd. Oczywiście zgodzę się, że sa piękne i sama byłam przez długo okres zauroczona modelem NY4332, ale wydanie 900zł za pozłacane elementy, które zetrą się w krótkim czasie wydawało mi się bezsensowne. Więc na razie porzuciłam marzenie o posiadaniu zegarka za najniższą krajową.

Jednak nie zmieniło to jednej rzeczy - tego, że nadal uwielbiam dodatki, które są nie tylko praktyczne, ale również piękne. Kiedy trafiłam na stronę z mini zegarkami, w których zaklęta jest prawdziwa magia, wzroku oderwać nie mogłam! 


To nie są tylko tylko o wyłącznie zegarki pokazujące godzinę, ale można powiedzieć, że są to małe dzieła sztuki. Wyróżniają się niepowtarzalnymi wzorami, kolorami i miniaturowymi historiami zamkniętymi pod szybką urządzenia. Wszystkie szczegóły wykonywane są recznie z pełną precyzją i oddaniem.


Zdecydowanie mój ulubiony model związany jest z Paryżem - miejscem, o którym marzę, aby zobaczyć na żywo :-)

Kilka lat temu takie zegarki były dostępne tylko za pośrednictwem strony internetowej. Znalazłam natomiast POLSKĄ STRONĘ, na której możecie bez problemu zamówić zegarek dla siebie lub bliskiej osoby. Koszt zegarka waha się między 119 zł a 129 zł. Można powiedzieć, że jak za powrót do świata bajek i małe cudo wykonane ręcznie, cena jest niewielka.








2 komentarze:

  1. piękne! szkoda że w koniczynki nie ma albo z panoramą Skylina Frankfurt! ale myślę że na zamówienie też robią

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń