niedziela, 19 stycznia 2014

Na początku należy sie przedstawić!

Witajcie!

Pierwszy post wydaje mi się najcięższy do napisania. No bo co tak naprawdę powinnam tu napisać...?

Nie da się w jednym wpisie przedstawić całej wizji projektu, który będzie (mam cichą nadzieję) rozrastał się przez najbliższe tygodnie razem ze mną.

Przede wszystkim chcę się skupić na ukazaniu Wam mojej drogi w realizacji marzeń o tworzeniu najcudowniejszych i oryginalnych strojów. Od projektu, poprzez wybór materiałów, szycie no i w końcu efektu końcowego.

No, ale przecież jest jeszcze wiele rzeczy, które w międzyczasie się dzieją, więc o nich również będę chciała Wam pisać. Będziecie mogli znaleźć informacje na temat moich ulubionych książek i filmów, które według mnie są godne polecenia, kosmetyków, ale również moje komentarze do ciekawych artykułów, które zwróciły moją uwagę.

Ogólnie będzie to namiastka mojego życia :-)

No dobra, nie będę tutaj już się rozpisywać i jedyne co mi pozostało to zaprosić Was do regularnego odwiedzania bloga!






2 komentarze:

  1. Bardzo interesujący blog :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę sie doczekać kolejnych wpisów. Do zobaczenia.:)

    OdpowiedzUsuń