poniedziałek, 20 stycznia 2014

Cykl książkowy - "SZCZĘŚCIARA" Kristin Kusek Lewis



Do przedstawienia Wam dzisiejszej recenzji książki skłoniła mnie niechcący usłyszana rozmowa dwóch Pań w zdecydowanie zadługiej kolejce do kasy sklepowej. Panie dość intensywnie rozmawiały na temat jednej znajomej, której bardzo dobrze powodziło się w życiu. Po wyjściu ze sklepu od razu przypomniała mi się książka, którą przeczytałam chwilę temu, ale ta krótka wymiana zdań dwóch nieznajomych mi Pań przywołała mi ją automatycznie do pamięci.


 Książka opowiada historię trzech przyjaciółek: Amy, kochającej domowe zacisze, swojego męża oraz córeczkę Emmę, Waverly, prowadzącej od zawsze wymarzoną, małą piekarnię oraz stanowczą, silną Kate, której mąż stara się o stanowisko gubernatora stanu Wirginia.


Kristyn Kusek Lewis w sposób bardzo płynny i lekki wprowadza Nas w świat tych trzech zaprzyjaźnionych kobiet. Każdej z nich wydaje się, że życie pozostałych dziewczyn jest "usłane różami" i tylko ona ma problemy życiowe. Co z każdym rozdziałem diametralnie się zmienia...

Historie kobiet przeplatają się między sobą. Na początku ich żcyie przedstawione jest rzeczywiście jako spokojne, takie którego można pozazdrościć. Jednak podczas poznawania bohaterek zaczynają się ukazywać problemy z jakimi się borykają...zdrada, przemoc, problemy finansowe, brak wiary w siebie...

Książka ukazuje nie tylko ogromną siłę kobiecej przyjaźni, ale i walkę o własne marzenia, te drobne i te większe. Dzięki lekkości pióra autorki czyta się ją w tempie błyskawicznym i z każdą kartką czytelnik jest bardziej ciekawy co następnego przydarzy się Amy, Waverly i Kate.


A Wam zdarza się zazdrościć czegoś koleżance albo komuś znanemu? Jakie macie zdanie na ten temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz