piątek, 31 stycznia 2014

Stylizacja ze spódniczką w złote akcenty


Dzisiejsza stylizacja została dobrana ze względu na wygodę oraz elegancję. Długo zastanawiałam się co wybrać na pierwszą stylizację, ale gdy zobaczyłam w swojej szafie złotą spódniczkę reszta poszła już jak spłatka.


Czarna koszula to obowiązkowa pozycja w mojej szafie. Kiedy nie wiem co włożyć na siebie, gdy potrzebuje jak najszybciej ubrać się bardziej oficjalnie, ona jest strzałem w dziesiątkę!
Swoją koszulę kupiłam w RESERVED na obecnie trwającej wyprzedaży. Zapłaciłam za nią jedyne 39.99 zł. Pierwotna cena była na poziomie 99,99 zł.


Koszula przy szyi zdobiona jest małymi cekinami ułożonymi w ładny wzór. Rękawy można nosić na dwa sposoby: podwinięte do połowy długości ręki lub na długi rękaw. Daje to swobodę w doborze stylizacji.


Spódnica została kupiona w małej sieci sklepów INNA. Najbardziej urzekła mnie struktura wzoru. Jest delikatna, a zarazem bardzo wyrazista. W całej stylizacji chciałam, żeby to właśnie ona grała pierwsze skrzypce.



Całość uzupełniają moje ulubione buty na platformie z DeeZee zakupione w zeszłym roku oraz mała kopertówka w kolorze nude zakupiona na allegro.


Co o takiej kompozycji myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz