środa, 22 stycznia 2014

Szczotka do włosów z naturalnego włosia



 Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się jaką szczotką rozczesujesz swoje ukochane włosy? Szczerze rzecz mówiąc jak widzę czasami w jaki sposób kobiety traktują swoje włosy podczas rozczesywania mam gęsią skórkę na rękach...grrr...

Nie muszę tutaj Wam opisywać jak bardzo włosy są dla Nas ważne. Używamy wielu specyfików, aby nadać im gładkość, połysk, blask, nawilżenie itd. Ale czy zwracacie uwagę na sposób i metodę ich rozczesywania po tych wszystkich zabiegach?

Dobra! Przyznam się, że sama nie zawsze używałam szczotki z naturalnego włosia, ale uwierzcie, że odkąd pierwszy raz w moich dłoniach zawitała taka szczotka, nie używam żadnych innych.

Najważniejszymi plusami dla mnie, jak i pewne dla większości z Was jest to, że:
  • szczotka nie wyrywa włosów podczas rozczesywania, gdyż działa od wewnętrznej jak i zewnętrznej strony włosia
  • podczas szczotkowania możemy przeprowadzić delikatny masaż głowy, co poprawia ukrwienie i Nasz humor - przecież UWIELBIAMY drobne przyjemności
  • w momencie rozczesywania ma uczucia "ciągnięcia".

Rozczesowując włosy trzymamy je powyżej linii rozczesywania i deliktanie przesuwamy szczotkę w dół pozwalając jej na swobodne działanie wokół każdego włosa. Jest to ważny element, gdyż zmniejszamy ryzyko wypadania wlosów z powodu ciągnięcia na siłę.




Taka szczotka, jeśli będziemy o nią dbać będzie Nas służyła przez długi okres czasu - ja swoją mam prawie 2 lata. Musimy pamiętać o tym, że trzon wykonany jest z drewna więc trzymajmy szczotkę z daleka od wody oraz należy regularnie wyczesywać szczotkę za pomocą grzebienia z watą nasyconą spirytusem - najprostszy i łatwo dostępny sposób utrzymania higieny.


A co Wy sądzicie o szczotkach z naturalnego włosia? Używacie czy macie zamiar sprawić sobie swoją pierwszą?


5 komentarzy:

  1. tak tak Krystynko pamiętam jakie wielkie oczy miałaś jak darłam swoje włosy po kąpaniu :D ale pamiętaj też że odżywkę nakłada się PO rozczesywaniu zwłaszcza takie których nie należy spłukiwać...

    ps. ty masz już takie długie włosy???? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu włosy mam przedłużane (o czym będzie osobny wpis) więc ja odżywkę nakładam w trakcie mycia (spłukiwane) oraz dodatkowo spryskuje je odżywką bez spłukiwania oraz na końcówki jedwab :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i widzisz ostatnio czytałam na temat szczotki a dziś moja się zepsuła... więc jestem na etapie szukania Naturborsten :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczotki osobiście nie używam, dla mnie to morderca moich włosów, czesze je jedynie palcami w trakcie nakładania odżywki do spłukiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś doszła do mnie szczotka z naturalnego włosia + szpilki! Jest super a przy okazji masaż głowy! :)

    OdpowiedzUsuń