niedziela, 26 stycznia 2014

Szczoteczka elektryczna - porównanie do manualnej



Nigdy nie myślałam o zakupie elektrycznej szczoteczki do zębów. Jakoś wydawał mi się to zbędny wydatek, tyle lat w końcu radziłam sobie zwykłą szczoteczką. Jednak kiedy dostałam ją w prezencie o 180 stopni zmieniłam zdanie na temat tego "wynalazku". 


Posiadam szczoteczkę Oral-B VITALITY. Mam ją od okolo miesiąca i nie mogę złego słowa na jej temat powiedzieć. W opakowaniu znajdowała się:

1 końcówka
1 szczoteczka akumulatorowa
2-minutowy czasomierz
1 stacja dokująca.

Pierwszych kilka użyć było dla mnie dziwnym przeżyciem. Kiedy ją włączyłam poczułam się jak u dentysty - ten straszny dźwięk wiertła...grrr... 

Jednak efekt końcowy 2-minutowego czyszczenia zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Od dzieciństwa mam bardzo ściśnięte zęby i czyszczenie 6-tek i 7-mek było nie lada wyzwaniem manualną szczoteczką. Dzięki małek główce, która wykonuje 7600 ruchów oscylacyjnych na minutę, mamy zapewnione znakomite efekty w usuwaniu płytki nazębnej. 


Producent genialnie rozwiązał problem z ładowaniem. Nie trzeba wymieniać baterii, gdyż trzon szczoteczki wkłada się do stacji dokującej, która w ciągu kilku godzin naładuje Nam szczoteczkę do ponownego użytku. Można bez problemu zabrać ją ze sobą w podróż, nie zajmuje dużo miejsca. Jednak jeśli wybieramy się na 2 - 3 dni bez problemu możemy zabrać tylko samą szczoteczkę. Producent zapewnia tydzień żywotności baterii przy szczotkowaniu 2 razy dziennie przez 2 minuty. 



Po około 1,5 miesiąca użytkowania należy wymienić końcówkę. Trzeba pamiętać o tym, że nie wszystki końcówki są kompatybilne. Do tej wersji pasują:

- Oral-B Sensitive
- Oral-B 3DWhite
- Oarl-B Floss Action

Teraz będę kupować wersję 3DWhite. Chcę ją połączyć z pewną pastą do zębów, która wśród moich znjaomych, jak i w internecie ma bardzo dobre opinie w sprawie wybielania. Będzie to jedne z licznych testów produktów, ale to w najbliższym czasie.


A Wy używacie szczoteczek manualnych czy elektrycznych? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?



1 komentarz:

  1. Krysiu powiem ci że odkąd ja mam elektryczną, nie rozstaję się z nią! Używam już ponad 2 lata i jestem mega zadowolona, po pewnym czasie zauważysz że nawet zęby są czyściejsze i jaśniejsze! DO tego polecam kupowanie Pasty Thera Med Pro Electric!! Aktualnie używam Intensywna biel, ogólnie pasty tej firmy są czaderskie! Pasta fajnie się nakłada na szczoteczkę, usuwa bród i chroni szkliwo. Co do Baterii ja mam innej firmy i przyznaję że raz w miesiącu ją ładuję i jestem z tego bardzo zadowolona!! Należy pamiętać o dbanie czystości urządzenia!

    OdpowiedzUsuń